Was ik net bijna klaar met hier aan jullie allemaal en aan de kerngroep in het bijzonder uit te leggen wat een creatiesessie is en wat en hoe die te maken kan hebben met een mogelijke doorstart van de Ruilkring, word ik er door deze vermaledijde k*t-website middenin een van de laatste zinnen uitgeflikkerd, "sessie verlopen"...., alle tekst pleite,... f*ck...!!!!
Geduld dus, ik ga het hier niet nogmaals proberen.
Alleen dit: als ik de "uitslag" van die sessie krijg zal ik 'm z.s.m. (op een andere manier...) met jullie allemaal delen.
fredvanhessen@xs4all.nl